Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Úvodní ustanovení

  1. Mgr. Hana Burianová, se sídlem Pražská 2643, Mělník, 27601, IČ 09490582, E-mail hanka.buriaova@post.cz, www.vsevevyskach.cz, zapsána v Obecní živnostenský úřad, č.j. 2281/ZIV/20/Sle/1011212 Bankovní spojení: 1267427083/5500 (dále jen „poskytovatel“).

  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP“) platí pro poskytnutí služeb poskytovatele.

  3. VOP vymezují vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby a fyzickou osobou, která má zájem o využití služeb poskytovaných poskytovatelem (dále jen „klient“) dle ustanovení § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“). Konkrétně se jedná o práva a povinnosti při uzavření smlouvy o poskytnutí služeb v případě poskytnutí služby (dále jen „Smlouva“).

  4. VOP se nevztahují na případy, kdy je klientem právnická osoba či osoba, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

  5. Vzniklý vztah mezi poskytovatelem a klientem se řídí VOP a platnými právními předpisy České republiky.

  6. VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva je nadřazena VOP. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají před zněním VOP.

  7. Poskytovatel se zavazuje zajistit klientovi služby v ujednané výši dle Smlouvy a klient se zavazuje uhradit cenu ujednanou ve Smlouvě.

II. Objednávky

  1. Objednávání služeb probíhá elektronicky prostřednictvím webových stránek poskytovatele, e-mailové nebo telefonické komunikace mezi poskytovatelem a klientem nebo přes sociální sítě. Na základě objednávky vystaví poskytovatel klientovi fakturu. Po zaplacení faktury klientem (tj. po připsání fakturované částky na účet poskytovatele) vytvoří poskytovatel rezervaci a objednávka klienta se stává závaznou.

  2. Náklady vzniklé klientovi při objednávání služby (tj. použití komunikačních prostředků, internetové připojení, telefonická komunikace apod.) si klient hradí sám.

  3. Při zadávání objednávky si klient zvolí službu a vyplní příslušné fakturační údaje.

  4. Před odesláním objednávky může klient zadané údaje měnit. Objednávka se odesílá kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“. Údaje uvedené klientem v odeslané objednávce považuje poskytovatel za správné. Poskytovatel je oprávněn v případě nejasností nebo pochybností požádat klienta o dodatečné potvrzení objednávky příp. doplnění chybějících, resp. nesprávně uvedených údajů.

  5. Veškerá písemná komunikace mezi poskytovatelem a klientem probíhá elektronicky prostřednictvím emailové komunikace na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou ve VOP a e-mailovou adresou klienta poskytnutou klientem poskytovateli pro účel poskytnutí služby podle Smlouvy.

  6. Po obdržení objednávky poskytovatel odešle klientovi na e-mailovou adresu klienta uvedenou v objednávce elektronické potvrzení o přijetí objednávky, fakturu a aktuální VOP poskytovatele. Odesláním potvrzení o přijetí objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi poskytovatelem a klientem. Po přijetí platby dle vystavené faktury poskytovatel odešle klientovi elektronické potvrzení o přijetí platby. Poskytovatel poskytne klientovi služby dle Smlouvy až po proplacení faktury.

  7. V případě, že poskytovatel nemůže splnit některý z požadavků v objednávce, pošle klientovi návrh upravené objednávky s vysvětlením. V takovém případě dojde k uzavření Smlouvy až poté, co poskytovatel obdrží elektronické potvrzení klienta o přijetí a akceptování upraveného návrhu služeb.

  8. Dokladem opravňujícím k čerpání služby je potvrzení o platbě dle vystavené faktury či platný voucher opravňující klienta čerpat příslušnou službu poskytovatele.

  9. V případě, že v průběhu objednávání příslušné služby klientem došlo na straně poskytovatele ke zjevné technické chybě při uvedení ceny příslušné služby, která je ve zjevném rozporu s cenou příslušné služby uvedené na webových stránkách poskytovatele, není poskytovatel povinen klientovi služby za tuto zcela zjevně chybnou cenu poskytnout. Poskytovatel informuje klienta o chybě bez zbytečného odkladu a zašle klientovi na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku se správnými údaji o službě a ceně. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí klientem na e-mailovou adresu poskytovatele.

  10. Uzavřením smluvního vztahu dle Smlouvy klient výslovně stvrzuje poskytovateli, že (i) se seznámil s VOP, (ii) VOP jsou pro klienta srozumitelnými, (iii) klient s VOP souhlasí, (iv) v případě poskytování služby dle Smlouvy klient splňuje podmínky pro čerpání služby dle Smlouvy, a (v) poskytovateli nezatajil žádná onemocnění, úrazy či jiná omezení, která by mohla mít vliv na bezpečné poskytování služeb dle Smlouvy.

  11. Podrobné pokyny k čerpání služby zašle poskytovatel klientovi na e-mailovou adresu klienta uvedenou v objednávce nejpozději sedm (7) kalendářních dní před čerpáním služby dle Smlouvy (dále jen „Pokyny pro klienta“). Dojde-li k uzavření smluvního vztahu dle Smlouvy v době kratší než sedm (7) kalendářních dní před čerpáním služby, zašle poskytovatel klientovi pokyny neprodleně.

  12. Informační e-mail poskytovatele s Pokyny pro klienta obsahuje především pokyny o místě a času setkání klienta s instruktorem určeným poskytovatelem pro poskytnutí služby, důležité kontakty (telefonní číslo a e-mailovou adresu instruktora, příp. průvodce či další kontaktní osoby poskytovatele pro danou službu) a nezbytnou kompletní výbavu klienta, tj. seznam věcí požadovaných poskytovatelem pro bezpečné poskytnutí dané služby klientovi, které se klient zavázal poskytovateli dle Smlouvy zajistit za účelem čerpání služby sám a přinést je na místo setkání s instruktorem za účelem čerpání služby dle Smlouvy (dále jen „výbava klienta“).

  13. Pokud klient neobdrží od poskytovatele Pokyny pro klienta ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se klient bezodkladně kontaktovat poskytovatele a požadovat neodkladné zaslání Pokynů pro klienta. V opačném případě poskytovatel považuje obdržení Pokynů pro klienta za potvrzené.

  14. Klient se zavazuje dodržovat a respektovat obdržené Pokyny pro klienta v zájmu své bezpečnosti a bezpečného čerpání služby dle Smlouvy.

  15. V případě nekompletní nebo nesprávné výbavy klienta, která je v rozporu s Pokyny pro klienta a/nebo v případě jiných závažných okolnostech, jež by mohly mít dle úsudku instruktora určeného poskytovatelem pro klienta bezpečnostní rizika při čerpání služby dle Smlouvy (např. klient je ve zjevném špatném zdravotním nebo psychickém stavu, pod vlivem léků, alkoholu nebo návykových látek) si poskytovatel vyhrazuje právo odmítnout klientovi poskytnutí služby dle Smlouvy, případně je oprávněný klienta vyloučit z některých aktivit bez možnosti kompenzace či odstoupení od Smlouvy.

  16. V případě nemožnosti uskutečnění služby dle Smlouvy v důsledku nepřízně počasí či následkem události, jíž poskytovatel nemůže ovlivnit, nabídne poskytovatel klientovi náhradní termín čerpání služby. Termín poskytnutí služby je poskytovatel oprávněn zrušit či změnit až dva (2) kalendářní dny před konáním služby.

III. Služby poskytovatele

  1. Základní informace poskytovatele zejména o rozsahu, struktuře, podmínkách a cenách poskytovaných služeb poskytovatele za standardních podmínek a nutné výbavy klienta pro bezpečné čerpání služby a dalších požadavků poskytovatele, které musí klient splnit pro bezpečné čerpání služby, o místech a časech poskytnutí služby jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele.

  2. Služby poskytovatele jsou sportovního charakteru a jsou zabezpečeny pod vedením certifikovaného sportovního instruktora či průvodce určeného poskytovatelem. Služby poskytovatele jsou prováděny převážně v horském či přírodním prostředí, a proto nesou svá bezpečnostní rizika. Klient proto bere na vědomí a zavazuje se, že se bude po celou dobu čerpání služby dle Smlouvy důsledně řídit pokyny instruktora/průvodce určeného poskytovatelem.

  3. Služby poskytované poskytovatelem zpravidla nejsou vhodné pro osoby s omezenou hybností či orientací (pokud není uvedeno jinak).

  4. V případě služby s náplní vysokohorská turistika přebírá instruktor (horský průvodce) určený poskytovatelem pouze organizační úlohu.

  5. Poskytovatel nemá povinnost na tyto služby uzavřít kupní smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

  6. Poskytovatel se zavazuje:

  1. srozumitelně, pravdivě, úplně a řádně informovat klienta o nabízené službě,

  2. poskytnout klientovi služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě dle ujednání,

  3. čekat na klienta na smluveném místě a ve smluveném čase;

  4. poskytnout klientovi speciální výbavu pro aktivity jako je skalní lezení, via ferraty, aj. dle druhu poskytnuté služby řádně certifikovanou pro daný druh aktivity,

  5. informovat klienta v Pokynech pro klienta o veškerém potřebném vybavení, které neposkytuje poskytovatel, které je povinen zajistit si klient pro řádné a bezpečné čerpání služby.

  1. Služby instruktora/průvodce jsou poskytovány v českém jazyce (pokud není uvedeno jinak).

  2. Místo plnění služby je sjednáno při vzniku smluvního vztahu a je uvedeno v Pokynech pro klienta.

 

  1. Klient bere na vědomí, že poskytovatel nezajišťuje klientům cestovní ani úrazové pojištění. V případě zájmu je klient povinen si pro účel čerpání služby dle Smlouvy zajistit sám odpovídající cestovní a úrazové pojištění.

 

  1. Fotografie a obrázky na webových stránkách poskytovatele jsou pouze ilustrační.

IV. Podmínky účasti klienta na čerpání služby

  1. Klient podepsáním Smlouvy prohlašuje poskytovateli, že si je vědomý, že:

  1. aktuální zdravotní stav a schopnosti klienta podle jeho nejlepšího vědomí umožňují bezpečné čerpání služby klienta dle Smlouvy;

  2. při čerpání služby dle Smlouvy jedná klient vždy na vlastní odpovědnost;

  3. klient je povinen si včas před čerpáním služby dle Smlouvy zajistit kvalitní a bezpečnou výbavu klienta dle Pokynů pro klienta;

  4. musí bezvýhradně dodržovat Pokyny pro klienta i pokyny určeného instruktora /průvodce a jednat po celou dobu čerpání služby vždy tak, aby neohrožoval bezpečnost svoji ani dalších zúčastněných osob,

  1. cestovní ani úrazové pojištění nejsou součástí služby poskytovatele dle Smlouvy.

  1. Zdravotní stav – Každý klient prohlašuje, že pravdivě a úplně poskytnul poskytovateli veškeré informace ohledně svého zdravotního stavu, které by mohly jeho účast (či účast ostatních klientů) na čerpání služby nebo jejích dílčích částech ohrozit. V případě zatajení či neposkytnutí těchto informací si poskytovatel vyhrazuje právo neposkytnout služby, které by mohly být pro klienta (či ostatní klienty) nebezpečné nebo mít neblahý vliv.

  2. Výbava klienta – Každý klient je povinen si zajistit veškerou požadovanou výbavu pro účast na čerpání služby dle Smlouvy dle pokynů poskytovatele, a to vše pouze v kvalitním, bezpečném a nezávadném stavu. Seznam povinné výbavy klienta zasílá poskytovatel klientovi v Pokynech pro klienta. Při neúplné nebo nesprávné výbavě klienta, která neodpovídá pokynům poskytovatele, má poskytovatel právo neumožnit klientovi čerpání služby či jejích dílčích částí.

  3. Nezletilí – Nezletilé osoby starší 15 let se mohou účastnit poskytování služeb poskytovatele se zákonným zástupcem, v doprovodu osoby starší 18 let či samostatně. Zákonný zástupce předá poskytovateli výslovný písemný souhlas s účastí nezletilého na čerpání služby. Osoby mladší 15 let se mohou účastnit čerpání služby pouze v doprovodu svého zákonného zástupce či ním pověřené osoby starší 18 let – v tomto případě předá zákonný zástupce poskytovateli výslovný písemný souhlas s účastí nezletilého na čerpání služby se jménem pověřené osoby. Nezletilá osoba je povinná zaslat poskytovateli potvrzení svého zákonného zástupce o jeho souhlasu s účastí nezletilé osoby na čerpání služby dle Smlouvy nejpozději do sedmi (7) kalendářních dnů před smluveným čerpáním služby.

  4. Sjednání poskytnutí služby pro třetí osobu – Pokud sjednává klient poskytnutí služby pro třetí osobu/osoby, byl k tomuto úkonu řádně pověřen, disponuje výslovným souhlasem třetí osoby/osob (či jeho/jejich zákonného zástupce/zástupců) se zpracováním jejich osobních údajů a tento souhlas poskytne poskytovateli. Klient se stává ve vztahu k plnění závazků spojených s nákupem služby/služeb spoludlužníkem a zodpovídá za jejich řádné plnění.

  5. Závazky klienta – Klient se zavazuje:

  1. dodržet místo a čas setkání (V případě zpoždění příjezdu na místo určení se klient zavazuje informovat instruktora o této skutečnosti, v opačném případě bude klient z čerpání služby vyloučen. V případě zpoždění většího než 15 min může být klient z čerpání služby vyloučen),

  2. dodržovat všechny pokyny pověřeného zástupce poskytovatele, instruktora, průvodce,

  3. dodržovat a respektovat předpisy a zákony destinace místa poskytování služby,

  4. nenarušovat průběh poskytování služby nevhodným či jakkoliv ohrožujícím chováním,

  5. řídit se všeobecnými pravidly slušného chování vzhledem k ostatním účastníkům, zástupcům poskytovatele i ostatním,

  6. počínat si tak, aby nedošlo k majetkovým, fyzickým či psychickým újmám na jeho osobě či osobě jiné,

  7. chovat se zodpovědně vzhledem k bezpečnostním specifikám poskytované služby,

  8. chovat se ohleduplně ke všem účastníkům i všem ostatním,

  9. bude se po celou dobu poskytování služby chovat tak, aby svým jednáním neohrozil, neomezil či jinak nepoškodil sebe ani nikoho jiného, 

  10. se všemi výše zmíněnými body seznámil spolucestující, pro které zájezd sjednává, oni jim rozumí a budou se jimi řídit,

  11. provádět jakékoli aktivity, které jsou součástí poskytované služby dle svého nejlepšího uvážení pouze v dobrém zdravotním a psychickém stavu odpovídajícím požadavkům čerpání služby, v případě jakýchkoli pochybností je povinen bezodkladně informovat instruktora nebo průvodce,

  12. provádět veškeré aktivity, které jsou součástí poskytované služby pouze a výhradně za odborné asistence certifikovaného instruktora/průvodce určeného poskytovatelem služby dle Smlouvy a za použití speciální výbavy poskytnuté poskytovatelem a vlastní výbavy odsouhlasené instruktorem, v případě jakýchkoli pochybností je povinen bezodkladně informovat instruktora nebo průvodce,

  13. nepožít před ani po dobu čerpání služby žádné léky, alkohol omamné a jiné látky, které by mohly negativním způsobem ovlivnit jeho zdravotní stav, fyzické a psychické schopnosti nutné pro bezpečné čerpání služby, v případě jakýchkoli pochybností je povinen bezodkladně informovat instruktora nebo průvodce.

  1. Vyloučení z čerpání služby – Při porušení povinnosti ustanovení v článku IV může být klient vyloučen z čerpání služby či jejích dílčí částí bez nároku na odstupné nebo vrácení ceny služby či její části. Pověřený zástupce poskytovatele na místě poskytnutí služby dle Smlouvy je oprávněn nepřijmout či vyloučit klienta z čerpání služby v případě zřejmého neodpovídajícího zdravotního stavu, nedostatku zkušeností, znalostí, nedostatečné výbavy klienta, po požití alkoholu či jiných návykových nebo omamných látek, pokud by tyto okolnosti mohly ovlivnit průběh čerpání služby či z jakéhokoliv důvodu, díky kterému by byla ohrožena bezpečnost jeho, ostatních účastníků, průvodce/instruktora či kohokoliv jiného.

  2. V případě vyloučení klienta z čerpání služby z důvodů uvedených v článku IV hradí klient plnou cenu poskytované služby dle Smlouvy a klientovi nevzniká klientovi nárok na odstupné nebo vrácení ceny služby či její části. Po zbylou dobu poskytování služby již vyřazený klient není součástí skupiny, neúčastní se poskytování služby a poskytovatel za něho nenese žádnou odpovědnost. Při jakékoliv hmotné újmě na majetku vinou klienta se klient zavazuje k náhradě vzniklé škody.

V. Platební podmínky

  1. Cena poskytované služby či voucheru je uvedena na faktuře včetně daní, poplatků, slev, příplatků. Cena je hrazena v českých korunách.



  1. Ve specifických případech si poskytovatel vyhrazuje právo sjednat s klientem poskytnutí služby za individuálních podmínek a speciální cenu.



  1. Pokud není uvedeno jinak, cena nezahrnuje přepravu na místo čerpání služby.

  2. Další vzniklé náklady nad rámec poskytované služby (vstup na lezeckou stěnu apod.) si hradí klient sám.

  3. V případě platby přes platební bránu postupuje klient podle pokynů poskytovatele elektronických plateb.

  4. Klient se zavazuje dodržet datum splatnosti. Klientova finanční povinnost je splněna dnem připsání částky na účet poskytovatele.

  5. V případě neuhrazení faktury za služby ve stanoveném termínu se stává rezervace neplatnou.

  6. Klient je povinen použít takové formy úhrady, které umožní včasné připsání částky na účet poskytovatele (tj. nejčastěji převodem částky na účet, složením hotovosti na pobočce banky či pobočce poskytovatele).

  7. Za následky způsobené zpožděním plateb nenese poskytovatel odpovědnost.

  8. Jako doklad o platbě slouží výpis z účtu, případně doklad o zaplacení vydaný bankou. Poskytovatel nevystavuje doklad o zaplacení v případě bezhotovostní platby.

  9. V případě hotovostní úhrady zaplacené dle pokynů poskytovatele vystaví poskytovatel řádný příjmový doklad.

VI. Překážka v čerpání ze strany klienta

  1. V případě vzniklé překážky čerpání objednané služby na straně klienta z důvodu nemoci či úrazu je klient povinen poskytovatele o této události neprodleně informovat, a to nejpozději do pěti (5) kalendářních dní před čerpáním služby. V případě včas oznámené překážky čerpání služby nabídne poskytovatel klientovi náhradní termín čerpání služby.

  2. Pokud se klient z jakéhokoliv důvodu rozhodne nečerpat službu nebo ji nečerpat v plné výši, nevzniká mu nárok na vrácení peněz.

VII. Překážka v plnění služby ze strany poskytovatele z důvodu vyšší moci

  1. Událostí vyšší moci je jakákoliv událost, čin, nehoda či opomenutí, kterou nemůže poskytovatel nijak ovlivnit a zahrnuje především:

    1. vážné onemocnění, úraz či úmrtí klienta, instruktora či průvodce;

    2. neočekávanou nepřízeň počasí, bouře, požár, povodně, zemětřesení, sesuvy půdy, výbuch sopky či jiné přírodní katastrofy nebo epidemie;

    3. stávku, výluku či jiné průmyslové omezení, nedostupnost používání železnic, letecké, pozemní či jiné dopravy, nedostupnost telekomunikačních sítí, válku, občanskou válku, nepokoje, invazi, teroristické útoky nebo jejich hrozbu, vyhlášení válečného stavu, vyhlášení stavu ohrožení, vyhlášení nouzového stavu, omezení vlády a jiné neočekávané situace.

  1. Pozastavení či zrušení poskytování služby trvají po dobu trvání události vyšší moci a jejich následků. Poskytovatel vynaloží přiměřené úsilí k nalezení řešení, díky kterým bude moci pokračovat v plnění svých závazků vyplývajících ze Smlouvy.

  2. V případě nemožnosti poskytovatele splnit závazky ze Smlouvy kvůli událostem vyšší moci, poskytovatel nenese za neplnění závazku odpovědnost a klientovi nevzniká nárok na jakékoliv náhrady či kompenzace ze strany poskytovatele.

VIII. Změna smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Poskytovatel může změnit závazek ze Smlouvy v případě, že se nejedná o podstatnou změnu narušující povahu či měnící podstatu služby a oznámí změnu klientovi v jasné a srozumitelné formě (např. místo konání s ohledem na počasí).

  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo provádět změny či omezení v pořadí plánovaných aktivit v rámci poskytované služby dle Smlouvy především vzhledem k počasí a zdravotnímu, fyzickému a psychickému stavu účastníků poskytované služby. Tyto změny v itineráři mohou být provedeny až na místě a mohou být provedeny vzhledem k bezproblémovému a bezpečnému průběhu poskytnutí služby. Tyto úpravy v itineráři se nepovažují za změnu čerpání služby a klient nemá právo na základě této změny odstoupit od Smlouvy či požadovat odstupné či slevu z ceny služby. Poskytovatel je však povinný zachovat rozsah a kvalitu poskytovaných služeb dle Smlouvy.

  3. Poskytovatel je oprávněn v rámci poskytování služby měnit program (či ho dokonce zrušit), trasu či jiné sjednané služby v důsledku vyšší moci ve smyslu článku VII. VOP. Tato změna nezakládá klientovi právo odstoupit od smlouvy, službu reklamovat či požadovat slevu na službu.

  4. Pokud se vyskytnou jiné objektivní důvody vedoucí ke změně či zrušení poskytování služby, je poskytovatel o těchto změnách povinen klienta neprodleně informovat. Pokud poskytovatel nabízí jinou službu v dané kvalitě a rozsahu, může klient požadovat její výměnu.

  5. Pokud bude poskytovatel nucen vynechat určitou aktivitu v rámci poskytování služby, především vzhledem ke stavu počasí, je oprávněn nahradit ji jinou vhodnou aktivitou.

  6. Pokud si klient přeje učinit změny v objednávce v době kratší než 30 kalendářních dní, může tak učinit pouze se souhlasem poskytovatele. Požadavek klienta na změnu termínu či jinou službu se považuje za odstoupení od smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Se všemi změnami musí poskytovatel souhlasit. Poskytovatel je oprávněn účtovat klientovi poplatky za změnu, pokud v rámci změny vynaloží jakékoliv náklady.

  7. Pokud dojde na straně klienta k okolnostem, díky kterým zcela nebo z části nevyužije objednaných a zaplacených služeb, nevzniká mu nárok na požadování slevy (pokud není dohodnuto jinak).

IX. Postoupení smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Klient má právo postoupit čerpání služby dle Smlouvy třetí osobě pouze za těchto podmínek:

  1. Nový klient splňuje podmínky účasti na čerpání služby.

  2. Nový klient souhlasí, že řádně a včas splní všechny podmínky čerpání služby dle Smlouvy.

  3. Poskytovatel sdělí původnímu klientovi náklady spojené s postoupením Smlouvy a ten je povinen tyto náklady uhradit ve lhůtě stanovené poskytovatelem v plné výši.

  1. Postoupení Smlouvy je možné a účinné, pouze je-li doručené poskytovateli v písemné podobě alespoň pět (5) kalendářních dnů před započetím poskytování služby dle Smlouvy.

  2. Postoupení Smlouvy doručené poskytovateli ve lhůtě kratší než pět (5) kalendářních dní před zahájením poskytování služby, poskytovatel nemusí akceptovat.

X. Odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Klient má právo odstoupit od Smlouvy do 14 kalendářních dnů od jejího sjednání. Klient může v této lhůtě odstoupit bez udání důvodu.

  2. Právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě zaniká, pokud byla služba čerpána před uplynutím této doby.

  3. Odstoupení od Smlouvy klient odešle elektronicky a poskytovatel přijetí bezodkladně potvrdí.

  4. Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy při porušení podmínek klienta stanovených v článku IV. VOP.

  5. V případě zájmu klienta o odstoupení od Smlouvy musí klient odeslat poskytovateli nejpozději do čtrnácti (14) kalendářních dnů od sjednání Smlouvy písemné prohlášení klienta o odstoupení od Smlouvy. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb tvoří přílohu 1 VOP.

  6. Poskytovatel je v případě odstoupení klienta od Smlouvy povinen vrátit klientovi přijaté peněžní prostředky, a to do čtrnácti (14) kalendářních dnů od odstoupení klienta od Smlouvy. Peněžní prostředky poskytovatel vrátí klientovi stejnou formou, jakou je od klienta přijal.

XI. Stornopoplatky při odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb

  1. Výše storno poplatků při odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb se vyčíslí na základě délky doby uplynuté od doručení oznámení klienta o odstoupení od smlouvy, a to vzhledem k datu začátku poskytování služby a celkové ceně, avšak nesnížené o slevy.

Doba odstoupení od smlouvy

před započetím poskytování služby

Výše storno poplatku

Do 14 dnů od uzavření smlouvy

0 % z ceny

více než 50 dní

25 % z ceny

49–43 dní

30 % z ceny

42–36 dní

40 % z ceny

35–29 dní

50 % z ceny

28–22 dní

60 % z ceny

21–15 dní

75 % z ceny

14–8 dní

90 % z ceny

7–0 dní

100 % ceny

 

 

  1. V případě nákladů vynaložených nad rámec storno poplatků budou tyto poplatky přičteny ke storno poplatkům a klient se je zavazuje uhradit poskytovateli.

  2. Skutečně vzniklými náklady se rozumí veškeré provozní náklady poskytovatele, zaplacené zálohy za poskytnuté služby třetím stranám.

  3. Pokud již klient provedl úhradu ceny služby nebo její části a poskytovatel vznikne právo na storno poplatky, bude mu částka vrácena, avšak ponížená o storno poplatky.

  4. V případě ještě neuhrazené služby se klient zavazuje storno poplatky neprodleně uhradit.

  5. Pokud se klient nedostaví na smluvené místo zahájení čerpání služby nebo bez předchozího odstoupení od Smlouvy službu nečerpá, poskytovatel mu vyúčtuje 100 % storno poplatek z ceny služby.

XII. Vouchery

  1. Voucher je poukaz, resp. dárkový poukaz, vystavený poskytovatelem klientovi na nákup určité služby či nákup kreditu (nominální hodnoty), který později klient smění za danou službu.

  2. Vouchery lze uplatnit pouze na nabízené služby poskytovatele.

  3. Vouchery lze zakoupit na webových stránkách poskytovatele či kontaktováním poskytovatele telefonicky nebo přes sociální sítě. Podmínky nákupu voucherů jsou uvedeny v čl. V VOP.

  4. Každý voucher je opatřen unikátním kódem, dle kterého je evidován a čerpán.

  5. Voucher je možné čerpat na základě jeho předložení, avšak pouze po předchozím řádném uhrazení ceny voucheru stanovené poskytovatelem.

  6. Vouchery lze vystavit v nominální hodnotě 500 Kč, 1000 Kč, 1500 Kč, 2 000 Kč či v jiné hodnotě dle přání klienta či v podobě voucheru na určitou službu.

  7. V případě nákupu voucheru ve vyšší hodnotě, než je daná služba může klient vyčerpat pouze část hodnoty voucheru a zbylou část uplatnit na další službu poskytovatele. Nevyčerpaný kredit nelze směnit za peníze.

  8. Poskytovatel předá klientovi voucher v elektronické či tištěné podobě dle dohody s klientem.

  9. Každý voucher je opatřen informacemi, jak ho uplatnit.

  10. Klient je povinen kontaktovat poskytovatele s minimálním předstihem dvou (2) měsíců před vypršením platnosti voucheru.

  11. Pro uplatnění voucheru je nutné postupovat dle pokynů poskytovatele uvedených na webových stránkách poskytovatele či sociálních sítích poskytovatele, kde jsou nabízeny volné termíny čerpání služeb. Klient je oprávněn kontaktovat poskytovatele i telefonicky a domluvit s ním uplatnění voucheru. Pokud klientovi nevyhovuje žádný termín nabízený poskytovatelem, může klient domluvit s poskytovatelem jiný termín dle možností poskytovatele.

XIII. Odpovědnost za škodu

  1. Klient se zavazuje počínat si za všech okolností tak, aby předešel případnému vzniku škod na straně své či někoho jiného.

  2. Poskytovatel odpovídá za škodu/újmu způsobenou porušením svých povinností.

  3. Poskytovatel neodpovídá za škodu/újmu způsobenou klientem či třetí osobou nepodílející se na poskytování služeb, kterou nebylo možné předvídat nebo odvrátit.

XIV. Práva z vadného plnění

  1. Poskytovatel odpovídá za to, že poskytnuté služby odpovídají službám nabízeným na webových stránkách poskytovatele. Pokud tomu tak není, má klient právo služby reklamovat.

  2. Podrobné podmínky vztahující se k reklamacím obsahuje Reklamační řád uveřejněný na webových stránkách poskytovatele.

  3. Klient je oprávněn reklamovat služby poskytovatele v průběhu jejich poskytování ústně, a to bezprostředně po zjištění vady. Při možnosti sjednání okamžité nápravy tak poskytovatel bezodkladně učiní. Není-li náprava možná, má klient právo na slevu.

  4. Reklamaci je klient oprávněn také zaslat poskytovateli písemně, a to nejpozději do čtrnácti (14) kalendářních dnů od čerpání služby dle Smlouvy. V písemné reklamaci je nutné uvést kontaktní e-mail, na který poskytovatel má zaslat výsledek reklamace.

  5. Poskytovatel je povinen vystavit klientovi potvrzení o uplatnění reklamace, ve kterém je uvedené datum, kdy klient právo reklamace uplatnil, obsah reklamace a způsob vyřízení reklamace požadovaný klientem.

  6. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od uplatnění reklamace.

XV. Ochrana osobních údajů

  1. Za účelem poskytnutí služby dle Smlouvy se poskytovatel stává správcem osobních údajů klienta. Veškeré osobní údaje, které poskytovatel získá od klienta, jsou využívány výhradně pro vnitřní potřebu poskytovatele a zkvalitnění nabízených služeb. Výjimku představují externí dodavatelé, kterým jsou osobní údaje klienta předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové poskytnutí služby.

  2. Klient bere na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje poskytovateli pro účely plnění Smlouvy poskytovatel zpracoval a uchoval v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a dalšími právními předpisy, zejména se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

  3. Za účelem poskytnutí služby dle Smlouvy poskytovatel zpracovává a uchovává následující osobní údaje klienta: jméno a příjmení, adresa bydliště nebo doručovací adresa, e-mail, telefonní číslo, bankovní spojení. Tyto osobní údaje jsou zpracovány za účelem fakturace služeb, plnění zákonných povinností (např. archivace daňových dokladů, evidence), ochrany právních nároků poskytovatele, možnosti poskytnout klientovi věrnostní slevu. Poskytovatel uchovává poskytnuté údaje po dobu stanovenou právními předpisy, případně po dobu nezbytně nutnou. V případě poskytnutí informací o zdravotním stavu budou brány tyto informace pouze vzhledem k aktuální poskytované službě. Pokud klient nevyjádří výslovný nesouhlas, je poskytovatel oprávněn zasílat klientovi elektronickou poštou akční nabídky poskytovatele. Odběr e-mailů může klient zrušit jednoduchým kliknutím na odkaz přímo v e-mailu.

  4. Poskytovatel je oprávněn pořizovat na základě souhlasu klienta fotodokumentaci a videodokumentaci z průběhu poskytnutí služby dle Smlouvy, kterou může použít pro propagaci svých služeb. Klient vyjadřuje svým podpisem Smlouvy svůj souhlas poskytovateli s použitím této fotodokumentace a videodokumentace pro tento účel.

  5. Klient má právo zjistit, jaké údaje o jeho osobě jsou archivovány u poskytovatele a jakému účelu jsou používány.

  6. Svůj souhlas může klient kdykoliv odvolat.

  7. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů ze strany poskytovatele obsahují Zásady ochrany osobních údajů dostupné na webových stránkách poskytovatele.

XVI. Řešení sporů

  1. Klient má právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

  2. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (dále jen „ČOI“).

  3. Pokud dojde mezi poskytovatelem a klientem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k ČOI, konkrétně na adresu: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15 120 00 Praha 2 e-mail: adr@coi.cz, https://www.coi.cz/. Současně může klient využít platformu zřízenou Evropskou komisí pro řešení sporů on-line http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  4. Spory mezi poskytovatelem a klientem, které se nepodaří vyřešit mimosoudní cestou, řeší obecné soudy.

XVII. Závěrečná ustanovení

  1. VOP jsou součástí Smlouvy a platí od okamžiku uzavření smlouvy s klientem.

  2. Veškerá ujednání VOP se řídí platnými právními předpisy České republiky.

  3. Smlouva včetně VOP je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

  4. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit VOP, které jsou účinné jejich zveřejněním na webových stránkách poskytovatele.

  5. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.3.2024